26. august 2006



Disse stoffene kjøpte jeg hos Olaugs Quilt . Anbefaler virkelig å handle der. Rask levering og en betaler bare porto i tillegg. De har noen veldig fine engletrykk der som jeg har så lyst på... Nå er det salg hos Olaugs Quilts, så da måtte jeg jo handle litt, stoffavhengig som jeg er.... Alle disse stoffene var satt ned i pris. Det ble litt hummer og kanari, men tror nok jeg skal få plassert alle disse stoffene i et eller annet sømprosjekt. De lilla stoffene tenkte jeg å bruke til et adventsbilde.

2 kommentarer:

  1. Her var det også mange fine stoff. Tror også de lilla vil bli fine sammen i et adventbilde. Tenk at vi er begynt å tenke på advent og jul igjen! Syns ikke det er lenge siden sist! :o)

    SvarSlett
  2. Inspirerende! Håper at jeg får tid til å rydde fram symaskina mi også snart ;-}

    SvarSlett