21. mars 2007

Under syfoten i dag...


...er det nok en løper.
Fikk så lyst til å sy noe av de røde og hvite stoffene mine.
Jeg har tatt utgangspunkt i et mønster fra boken "Lappegaver" av Lise Bergene.
Det blir en del "under syfoten" - bilder på bloggen min, ser jeg. Det er kanskje ikke så spennende med bilder av halvferdige ting, men det hjelper i allefall meg til å fullføre det jeg har startet på. Når jeg først har vist bilder av et påbegynt prosjekt kjenner jeg at det forplikter litt å få det ferdig også...
Har planer om å lage en lignende løper eller brikke i grønne stoffer også. Må bare få ferdig denne først...
Posted by Picasa

21 kommentarer:

  1. Den ser råfin ut!! Fine røde farger, blir glad av den der jeg!

    SvarSlett
  2. Den løperen kommer til å bli kjempefin. Jeg elsker rødt, jeg syns at rødt skal man bruke hele året, hihi.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Den löparen har jag också sneglat på i Lises bok. Din ser ut att bli superfin och kan tänka mig att det blir densamma i grönt. På återseende.

    SvarSlett
  4. Denne blir nok like lekker som de andre løperene du har laget,kjempefint med rødt og hvitt!

    SvarSlett
  5. Jeg blir alltid i godt humør av å se på alt det fine du syr.Og jeg tåler ganske mange under syfoten bilder. Dette var en skikkelig munter og frisk løper...
    Og du, så godt å vite at det ikke bare er jeg som er seint ute når det gjelder konfirmasjonsforberedelser....
    Klemmer.

    SvarSlett
  6. Du lagar så mykje fint, må stadig innom til deg å sjå kva du gjer på. Og som du seier, ein blir litt gira på å få ting ferdig når ein har vist litt på bloggen. Spørst om eg skal begynne å legge ut ein og ein ufo, kanskje dei blir ferdige då??? Alltid nokon som ventar på det ferdige resultatet her!!

    SvarSlett
  7. Oh, your quilts are lovely! Pictures are worth a thousand words.

    SvarSlett
  8. Har problem med å nå fram til deg med kommentarane mine for tida. Prøver igjen no. Eg ser du diggar Lise Bergene, og det gjer eg og. Ho har ein slik enkel og god stil, og dei løparane du har sydd, er berre nydelege. Har faktisk blitt inspirert av din blå og sydd ein sjølv, som sjølvsagt manglar lukkekant. Denne nye raude er berre til å ete opp!

    SvarSlett
  9. Den løperen ser jo også ut til å blir fin. :) Syns det er artig å vise fram ting som ikke er helt ferdige også. Jeg gjør det selv ofte. :)

    SvarSlett
  10. Bare hyggelig om du vil linke meg, og da linker jeg deg. Om du syns det er ok?
    Klem til deg

    SvarSlett
  11. Så lekkert det blir! Helt enig i at det forplikter når vi legger ut "underveis-bilder" :) Men da får vi jo gjort ting ferdig og dessuten er det litt artig å vise litt av prosessen også. Gleder meg til å se denne ferdig :)

    SvarSlett
  12. Thank you for your lovely comments .. and your English is perfect! I had no problem at all to understand you.

    SvarSlett
  13. Lenge siden jeg har fått sjekket siden din - mye flott som har kommet på her! Du syr utrolig flott og forseggjort, så hvis ikke kundene dine blir fornøyd, så må de være rare! :-)
    God helg - håper jeg skal få sydd litt snart jeg også!!

    SvarSlett
  14. Så duktig du är på att sy, fantastiskt! Trevlig helg! :)

    SvarSlett
  15. Sååå nydelig, som vanlig, lekre farger. Blir ikke lei av å se hva du har under syfoten, like spennende hver gang. Ha en kjempefin helg, kanskje ute i fint vær, ønskedrøm, eller inne med symaskinen i stygt vær. Håper det første.

    SvarSlett
  16. the quilting.... I do not like, I did not test yet with the machine, but you traces not of the lines?

    SvarSlett
  17. Jag blir så inspirerad av kreativa människor!

    SvarSlett
  18. Nok en løper, jeg er imponert! Så fin. Og lurt det med å vise arbeidene underveis, blir nok ekstra motivert og forpliktet til å fullføre (bør prøve på det der selv...)

    SvarSlett
  19. Hei, så fin den løperen blir, og jeg er helt enig i at det er lettere å sy ferdig ting når man har lagt det på nett "halvferdig". Forplikter liksom litt det... Ha en strålende uke. Klem.

    SvarSlett
  20. Hej!
    Har du tips på var jag kan hitta mönstret till den jättefina stjärnlöpare i blått och guld du gjort i förra inlägget? Vet om mönstret finns i någon bok eller om jag kan köpa det på en nätbutik?

    SvarSlett
  21. Denne løperen ser flott ut!!! Lykke til videre!! Rødt er bare fiiint og du har satt sammen et flott mønster med farger!! Gleder meg til å se den ferdig!!

    SvarSlett