23. mars 2010

I sakte tempo...

Her går det i sakte tempo for tiden. Ryggen min har slått seg vrang atter en gang og da er det ikke annet å gjøre enn å sette ned farten og ta tiden til hjelp. På håndarbeidsfronten har det blitt gjort lite, men jeg har i alle fall fått festet tråder på dette settet til dukken. Votter, lue og varme sokker er jo greit å ha for mars er fremdeles ganske kald...

Etter råd fra kiropraktoren min har jeg kjøpt meg spikermatte. Jeg trodde slike matter bare var tull og tøys, men den hjelper faktisk veldig godt på ryggen min!

Og innimellom slagene koser jeg meg med den nye boka til Miriam Nilsen Morken og Tone Merete Stenkløv.

Her er det så mye fint! Denne lille barneveska har jeg veldig lyst til å lage...

...og disse runde kurvene og den fine gaveposen!

Gleder meg til kroppen er på plass igjen, for da skal jeg sy!

21 kommentarer:

  1. Ikkje kjekt at ryggen krangler, ynskjer deg snarlig bedring!! Flott dukkesett du har laga:))

    SvarSlett
  2. øv kender det alt for godt, rigtig god bedring med ryggen.

    Knus
    Helle

    SvarSlett
  3. hei
    så utruleg mykje fint du har laga til dokka, kjempefin blogg.
    Den boka såg fristande ut!

    SvarSlett
  4. God bedring til deg. Håper ryggplagene gir seg snart og imens får du kose deg med koselig lesestoff.

    SvarSlett
  5. Hei!
    Vert stadig imponert over alle dei flotte dokkeklea du lagar...so masse fint.
    Ille når ryggen sler seg vrang, du må ha riktig god bedring med den.
    Og den boka kom i posten i går, hadde gløymt å avbestille den, men den er so fin at eg trur eg må behalde den....tenkte å sy dei velkomsthønene ein ev fyrste dagane.
    Igjen:God bedring!

    SvarSlett
  6. Uff kjedelig med vond rygg, ønsker deg god bedring!!

    Den boka har jeg virkelig lyst på også.. mm kanksje det blir en tur til bokhandelen i morgen:))

    Som sagt.. god bedring:)))

    SvarSlett
  7. Hei.
    Ikke noe kjekt når ryggen slår seg vrang. God bedring :))
    Så fine dukkeklær du lager, blir imponert jeg.
    Elisabeth

    SvarSlett
  8. Surt når ryggen "krangler":(
    Håper du blir bedre raskt. Tror nesten jeg må få tak i ei slik matte selv..

    SvarSlett
  9. Var rädd om ryggen!! Har också precis fått (=köpt) den boken. Visst är den härlig! Har sytt 4 st. hönor, har dåligt med påskpynt så jag tyckte den skulle passa. Fast tre ska jag ge bort...

    SvarSlett
  10. God bedring! Den boka ser fin ut - må ut å lete.

    SvarSlett
  11. God bedring. Va trivelig på quilten igår, men vi savna dæ.
    Hilsen Elisabeth.

    SvarSlett
  12. Hei.Ønsker deg god bedring.Mange fristelser i boka,du kan drømme i stoffer når ryggen ikke er god.Tove L.

    SvarSlett
  13. Nei, så kjedelig! Ikke bra det. Du får ha riktig god bedring! Tusen takk for mønster jeg fikk på mail. Du er snill!

    SvarSlett
  14. Fine dukkeklær! Synd at du sliter med ryggen, ønsker deg god bedring! Bra at du får hjelp av spikermatta.

    SvarSlett
  15. God bedring med ryggen!!

    SvarSlett
  16. Så trasig med ryggen din. Håper du blir fort bra igjen!

    SvarSlett
  17. Ush..... Vonde kropper er ikke de`spor artig...
    Ta godt vare på deg selv, og ta tida til hjelp.
    Krysser fingre for at du er fort på beina igjen.

    Onsdagsklem
    HegeT

    SvarSlett
  18. Hei på deg !
    Ønsker deg god bedring ;o))
    Du får kose deg med nyboka å tenk ut hva du skal sy ;o))

    SvarSlett
  19. Så søtt dukkesett, og fin veske du tenker å lage. Håper ryggen din blir fort bra. God bedring!

    SvarSlett
  20. Så mye fint dukkestrikk. Kan jeg spørre hvilken mønsterbok du bruker, eller er det dine egne? Har strikket og heklet endel selv fra ulike bøker:)

    SvarSlett