30. april 2010

Nett igjen

Nok et nett. Her har jeg også brukt et stoff fra Åhlens. Det er samme type stoff som jeg brukte i den rosa veska, bare at dette går i andre farger.

Jeg liker godt å bruke stormønstrede stoffer i vesker. Dette er et kraftig stoff, så veska blir stødig og en trenger ikke bruke vatt eller vliselin.

Inni er den foret med et paisleymønstret stoff kjøpt hos Stoff og Stil. Veska er sydd slik at den kan vrenges og brukes på begge sider.

Denne og to andre vesker ligger nå ute i nettbutikken min. Jeg har ryddet litt i butikken og tatt bort alle varer som er solgt for å få det litt mer oversiktlig. Jeg har solgt masse dukkeklær i det siste, så det er vel bare å fortsette produksjonen! Akkurat nå har jeg tre strikkede sett liggende, nesten ferdige. Det mangler bare å feste tråder og sy i knapper. Merkelig at akkurat det skal ta så lang tid...

16 kommentarer:

  1. 1000takk for pakke - dette skal bli "noe fint". Må fine noe trivelig å sy når våren ikke komer!
    Go hælg;.)

    SvarSlett
  2. Så fine nett du har sydd, virkelige vårlige og nydelige stoffer. God helg!

    SvarSlett
  3. Veldig flott med sånne store mønster på nettene - og det mønsteret du bruker ser veldig fint ut! Blir jo like flott i alle farger og mønster! :-)

    SvarSlett
  4. Uuuauuuhhhhh!!! is very very beatiful (Sorry, no speak english)
    Congratulations

    SvarSlett
  5. Det nogle skønne tasker/ net du laver. Man får helt lyst til at gå igang med maskinen !

    SvarSlett
  6. Nettene dine er flotte! Man blir i vårhumør av å kikke på dem!
    Klem!

    SvarSlett
  7. Dina väskor är så otroligt vackra och praktiska för olika ändamål!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  8. De blir så fine de nettene du syr.
    Praktiske og akkurat passe store... Nydelige stoffer..!!..

    fredagsklem
    HegeT

    SvarSlett
  9. Så trivelige nett du lager. Lekkert mønster på den første der.
    Klem

    SvarSlett
  10. Сумка очень красивая! Я хочу сшить себе летнюю сумку, смотрю на ваши, мне они очень нравятся!
    В моем блоге есть награда для вас!

    SvarSlett
  11. Skikkelig lekre vesker. Vakre vårlige stoff du bruker :)

    SvarSlett
  12. Beautiful bags)))

    SvarSlett
  13. Heisan. Den ble kjempefin.
    Ha ei fin helg.
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  14. Veskene dine er bare knall! Og denne som kan brukes på begge sider var jo supersmart! Har noe stoff liggende jeg og - må ha meg ny veske nå som det er vår!
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  15. Flotte nett og fine stoffer. Ha en kreativ uke!

    SvarSlett
  16. Så flott nett, og praktisk at man kan vrenge det!!
    ha en flott mandag
    klem

    SvarSlett