25. mai 2010

Vesker til små damer

Små damer må jo også ha vesker, ikke sant?

Mønsteret til disse barneveskene er hentet fra boken "Vårgleder" av Miriam Nilsen Morken og Tone Merete Stenkløv. Jeg har forandret litt på modellen og sydd veskene slik at de kan vrenges og brukes på begge sider. De to bildene over her er av den samme vesken. Jeg har sydd mine vesker uten biser og så har jeg forlenget hankene litt.

Denne har fått lilla prikker på grønt på den ene siden...

...og lilla med hvite blomster på den andre siden.

Og så en med kaniner...

...og striper.


24 kommentarer:

  1. Ååååå så flotte vesker!! Trur eg må kjøpe den boka har sett så mykje fint som er laga frå den! Ha ein fin kveld:))

    SvarSlett
  2. Disse var kjempesøte! Genialt å sy de slik at de kan brukes på begge sider! Fine frøkner liker å variere. :o)Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Såklart små frøkner også må ha vesker!
    Disse var kjempefine!Og lurt å kunne bruke de begge veier.

    SvarSlett
  4. Så nydelige vesker i flotte farge- og mønstervalg ! Den boka er bare helt skjønn, og nå ble jeg inspirert til å bla opp i den igjen :)

    SvarSlett
  5. Søte flotte vesker - selvfølgelig må små damer også ha veske. Har også den boka - masse flott inni - har sydd kjole fra den boka.

    SvarSlett
  6. Så fine vesker og så genialt å kunne bruke de på begge sider.
    Ha en fin kveld.
    Elisabeth

    SvarSlett
  7. Utruleg søte vesker og fine stoff!

    SvarSlett
  8. Så genialt med to vesker i ett. Disse var jo skikkelig nydelige, herlige farger.

    SvarSlett
  9. Så nydelige vesker. og smart med at de kan vrenges og brukes på begge sidene, da. jeg har boken, og jeg kjenner noe småpiker som sikkert vil bli glad for å få vesker...
    Hilsen fra Hege

    SvarSlett
  10. Så koselige vesker du har laget. Praktiske også:-). Det blir nok godt motatt av noen småpiker.

    SvarSlett
  11. Ih hvor er de bare søde de små tasker !

    SvarSlett
  12. Hærlige vesker i glad farger:-)
    Ha en fin og kreativ uke

    SvarSlett
  13. Underbart vackra och söta väskor!
    Ha en god dag!

    SvarSlett
  14. Skikkelige fine vesker! Du er så kreativ. Veldig skjønne dukkeklær også. Jeg har en 7 åring som henger over skulderen min og "sikler" etter dukkeklær. :)

    SvarSlett
  15. Kjempesøte - fine stoffer.

    SvarSlett
  16. Småjenter må også ha vesker. Har laget en som ligner til meg selv, men ikke tenkt på at de skulle kunne brukes på begge sider. To er under produksjon. Men hva ville du gjort med glidelåslommen da? Voksne må jo ha det. Tar gjerne i mot tips!
    Digger siden din.

    SvarSlett
  17. Herlige vesker du har laget:D Kjempelurt å sy så dem kan brukes på begge sider. Får to vesker av en:DD

    SvarSlett
  18. Så søte vesker! Tenker det blir noen stolte eiere. Du lager masse fint!

    SvarSlett
  19. Hei. Lenge siden jeg har tittet innom deg nå men du verden hvor mye fint du lager. Blir helt imponert jeg.

    Må nok titte innom litt oftere:o)

    Randi

    SvarSlett
  20. Oj, så flotte vesker du har laget!! Her er det nok mange småfrøkner som vil bli glade når de får en slik i hendene:o)))
    Ønsker deg en herlig helg!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  21. Disse var kjempe lekre.

    SvarSlett
  22. WOWWW hvor er de skønne dine tasker. Der er helt sikkert nogle små piger som bliver glade. Det er nogle skønne ting du laver :))

    SvarSlett
  23. Herlige vesker. Kanskje jeg burde ha kjøpt den boka likevel. Lurt å lage dem vendbare - det gjør dem nok ekstra populære.

    SvarSlett