1. oktober 2010

Samme sett i rødt...



Her kommer et nytt sett til dukken, denne gang i rødt...Det er så koselig å lage disse små plaggene! Jeg har brukt rød babykordfløyel sammen med et prikkete bomullsstoff. Ellers er settet helt likt det jeg har sydd i lilla. (Se forrige innlegg for opplysninger om hvor jeg har funnet mønster.)

Det er ikke alltid så lett å ta gode bilder! Av alle bildene jeg tok, var det bare disse to som ble sånn noenlunde. Det røde stoffet ble jo nesten selvlysende på bildene.
Som vanlig sendes dukkesettet over hit.


17 kommentarer:

  1. So hübsch. Das gefällt mir sehr gut mit dem Herzchen.
    ♥liche Grüße von Dagmar

    SvarSlett
  2. Nydelig sett! Synes bildene ble fine.

    SvarSlett
  3. Så flotte klær til dukken.
    Du er flink
    Ha en fin fredag

    SvarSlett
  4. Çok şık olmuş :)Ellerinize sağlık..

    SvarSlett
  5. Så fine dukkeklær. Jeg er stum av beundring.
    Ha ei fin helg.
    Elisabeth

    SvarSlett
  6. Så fine kjoler du har sydd! Helt nydelige! Ønsker deg ei god helg!

    SvarSlett
  7. Super fine plagg du lager. Dette røde settet var kjempesøtt.
    Ha en finfin helg...

    SvarSlett
  8. Söt som vanligt är hon i röd klänning!
    God helg!

    SvarSlett
  9. Helt utrolig søtt. Det er nesten så jeg kunne tenke meg å bli dukkemamma :-)

    SvarSlett
  10. Hei ! Like fin i rødt som i lilla ;D
    ---Ha en fin helg -----

    SvarSlett
  11. Wunderschönes Babybornkleid und Hut, toll gemacht!

    Grüße von Wilma

    SvarSlett
  12. Flotte dukkeklær. Har også denne boken. Må kanskje prøve meg litt jeg også snart. Bestandig fint når det er hele sett.

    SvarSlett
  13. Så søte dukkeklær du har sydd :)

    SvarSlett
  14. Kjempeflotte dukkeklær:))

    SvarSlett
  15. Så nydelige klær :o)
    Fantastisk fint med rødt!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  16. Kjempe flotte klær, du er en skikkelig reser på søte dukke klær:))

    SvarSlett