1. april 2012

Flere barnevesker...

Ruter og prikker, blomster og stjerner...
Flere fargerike "sommerstoffer" har blitt til barnevesker.
Hittil i år har jeg vært "flink" og ikke kjøpt noen nye stoffer! Stofflageret er stort nok som det er, kan man si... Men det er SÅ mange fristende stoffer å få kjøpt som selvfølgelig er mye finere enn de jeg har, så vi får se hvor lenge jeg holder ut kjøpestoppen...
Nedenfor her er bilder av veskene. Som vanlig er de sydd slik at de kan vrenges og brukes på begge sider.










Og veskene blir å få kjøpt i butikken min.



En liten oppdatering 3.april:

Jeg har fått noen spørsmål om veskene jeg syr, så jeg føyer til noen opplysninger her.

Grunnmønsteret er fra boken  "Vårgleder" av Miriam Nilsen Morken og Tone Merete Stenkløv.
Jeg har forandret en del på mønsteret for å få vesken vendbar, men mønsteret er et godt utgangspunkt.

Jeg har også fått spørsmål om størrelsen på veskene. Veskene er 22 cm brede og 32 cm høye med hankene. Her på dette bildet av en veske jeg sydde for et par år siden ble hånden min med og da er det lettere å danne seg et inntrykk av størrelsen.

Håper dette var til hjelp :)


 

23 kommentarer:

  1. Skjønne vesker du syr. Har du mønster på de, eller er de laget på frihånd? Kunne tenkt meg å prøve meg på ei slik. :)

    SvarSlett
  2. Kjempe søte i flotte stoffer
    Fin kveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  3. Oj söta väskor.så många
    Marianne

    SvarSlett
  4. Kjempe søte!

    Tante barnet (2 år) mitt elsker å gå med små vesker...så jeg har store planer om å sy en til henne.
    Tenkte jeg bare forminsker et av voksen-veske mønsterene mine, så det blir passe str til en liten en!

    God påske :O)

    SvarSlett
  5. Nydelige vesker! Alt du lager er så delikat!

    SvarSlett
  6. De er jo bare så søte de veskene dine og du må jo ha litt av det lekkert lager... for så mange lekre stoffer du har :)
    Jeg har også gitt meg selv kjøpe forbud, for jeg har mere en nok stoffer fremover!
    Ha en riktig fin påske :)

    SvarSlett
  7. Veldig fine vesker!
    Og jammen har du mange fine stoff...men eg kjenner til detta, er freistande å kjøpe nye, fine likevel.
    God påske til deg!

    SvarSlett
  8. Supersøte vesker :-)

    SvarSlett
  9. Så søte vesker, men er de til barn? Du har valgt koselige stoffkombinasjoner som vanlig.

    SvarSlett
  10. nice blog and fantastic products

    SvarSlett
  11. Jätte söta väskor!
    Catarina

    SvarSlett
  12. Søte vesker dette, og smart å kunne vrenge veska og bruke innsida ut også. Ønsker deg ei fin påske!

    SvarSlett
  13. Amazing colorful bag.
    Love the red color.
    Exam Papers

    SvarSlett
  14. Utrolige fine!! Hvor store er de? Litt vanskelig å se på bildet :)

    Ønsker deg og dine en god påske :)

    SvarSlett
  15. Kjempefine vesker.
    God Påske...

    SvarSlett
  16. Herlige vesker! Og så mange!
    God påske! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  17. Så fine pike nett du har sydd,virkelige søte var de og morsomt når enn kan bruke de på begge sider..tror jeg har sett de i en bok, får titt litt og se om jeg finner den igjen :-)
    God Påske...

    SvarSlett
  18. Hei, jeg oppdaget nettopp bloggen din og har bladd meg gjennom den, helt oppslukt. Du lager så mye fint og alt er så velgjort og smakfullt! Jeg må legge bloggen din til på min bloggroll så jeg kan følge med på hva du skriver fremover! Ha en fortsatt god påske!

    SvarSlett
  19. Oj! Så produktiv du har vært :-) Kjempefine vesker i mange herlige stoffer :-D Og så flink som du har vært og ikke kjøpt nytt ;-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  20. Flotte søte vesker. Jeg er ofte innom bloggen din for inspirasjon. jeg og har nå sydd etter linposeveiledningen din og er veldig fornøyd med resultatet.
    Annelive

    SvarSlett
  21. Så søte vesker du syr, kjempefine!
    Trenger vel ikke noe nytt stoff vel? ;o)
    Jo, jeg vet jo hvordan det er...alltid mye som frister. men du kombinerer superfint!

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  22. Superfine! Har vært på leit lenge etter noen søte bråker til jentene mine,og disse er midt i blinken :-) Hadde blitt veldig glad om du hadde villet lagt ut mønster til de :-)

    SvarSlett