3. oktober 2013

Fargerik høst

Skodda ligger tykk på morgentimene her hos oss. Det er rått og kaldt, så nå blir det vel bare å finne fram votter, luer og skjerf.

Jeg har strikket noen nye par med fargerike votter etter den fine oppskriften til Kjerstrikk.
Til disse har jeg brukt Tove fra Sandnes. Rauma finull er også supert å bruke til disse vottene og er egentlig det garnet jeg foretrekker ettersom det finnes i så utrolig mange fine farger. Jeg bruker akkurat to nøster til et slikt vottepar.

Disse vottene blir å få kjøpt i Eplabutikken min.
Jeg selger også direkte fra bloggen min, så om du finner noe du vil kjøpe, men ikke vet hvordan du skal gjøre det, send meg en mail så ordner vi det :)

13 kommentarer:

  1. Det var virkelig votter i knallfarger, veldig tøffe! Jeg må nok også finne et par nye votter til vinteren - mine gamle er nokså utslitte ;)

    Ha en fin helg! Klem

    SvarSlett
  2. Flotte votter! Vasker du dem med såpe eller uten?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei InGa!
      Jeg vasker dem på 40 graders kortprogram i maskina med litt Milo :)

      Slett
  3. Knall fine votter. Dei i rosa og lilla var toppen:). klem

    SvarSlett
  4. Herlige votter du har strikket! :)

    SvarSlett
  5. Deilige votter! De trengs nå, brr det er kaldt ute...

    SvarSlett
  6. Koselige votter. Det har heldigvis ikke blitt "votte-kaldt" hos oss ennå, men noen tynne hansker må pent på om kvelden når bikkja må ut på sin siste tur. :)

    SvarSlett
  7. Herlige votter! Liker de friske fine fargene. Ha en riktig fin høst-uke :)

    SvarSlett
  8. Beautiful gloves, winter is coming :-)

    SvarSlett
  9. Kjempe flotte votter, friske fine farger som gjør seg nå i høst mørket :)

    SvarSlett
  10. Dette er ein klassiker. Kjempegode vottar. Friske og fine fargar du har brukt!

    SvarSlett
  11. Kjempefine votter i fine farger!
    Helt enig med deg, dette er en god votteoppskrift for damehender. Det har blitt min favoritt også. Jeg har ikke brukt andre oppskrifter etter jeg kom over denne. Synes den sitter så godt på hånden. :)

    SvarSlett