22. desember 2008

God jul

Jeg ønsker dere alle en riktig

GOD JUL!

27 kommentarer:

  1. God Jul til deg og din familie.

    SvarSlett
  2. God jul t deg og...

    varm juleklem

    SvarSlett
  3. Ønsker deg også ei gledelig og god jul. Så fint det julekortet var. Jeg har ikke sett det siste nr av Familien, men mamma har det, så da skal jeg se i mårra når vi skal dit. Så artig at hjertene var med i en reportasje der! En lokalavis har også laga reportasje derfra, da så jeg hjertene mine, så det er garantert de du har sett. :)

    SvarSlett
  4. God jul til deg også,koselig kort til julehilsen.
    -Anneli-

    SvarSlett
  5. Nydeleg kort...
    God jol!

    SvarSlett
  6. God jul til deg også!

    Posene dine ble kjempefine :)

    SvarSlett
  7. En riktig god jul til deg også!!

    SvarSlett
  8. Tusen takk fø at du e du!
    Set stoooooooor pris på deg og kommentarane dine.
    Ynskje deg og dine kjære ei vidunderle hærle avslappande nyyydle God Jul og et fenomenalt Godt 2009! Gler meg t fortsettelsen her i blogglandia!
    julaklem

    SvarSlett
  9. Så fine poser du syr da!! Må innom hos strikkepia og se på veiledningen hennes! Ha en fredfull og fin jul! Klemmer fra Anita!

    SvarSlett
  10. Ønsker deg og dine en flott jul! Håper den blir akkurat slik du ønsker :) Juleklem fra meg.

    SvarSlett
  11. God jul og godt nytt år til deg og dine!

    SvarSlett
  12. En riktig god jul til deg og din familie.

    SvarSlett
  13. God jul til deg også ;-} Håper den blir varm og koselig. Så fine posene på innlegget under her er...De får jeg prøve meg på å sy etter jul. Klem fra meg.

    SvarSlett
  14. No senker roen seg, og eg ønskjer deg ei riktig god og fin jul og eit kreativt og fredsamt nytt år!

    SvarSlett
  15. God Jul till dig Rannveig!

    SvarSlett
  16. Ønsker deg og dine en gledelig jul!

    SvarSlett
  17. Eg ønsker deg og familien din ei god og koseleg julehelg!

    SvarSlett
  18. Hei og tusen takk for koselig hilsen. GOD JUL og juleklem :))

    SvarSlett
  19. God jul til deg og dine også :)

    SvarSlett
  20. Hei. Nå endelig er også jeg innom for å ønske deg en god (rom)jul. Her nytes dagene. Familien er på slalom, mens jeg er hjemme og koser meg med min mor som er på besøk..... med et strikketøy mellom fingrene selvfølgelig:o)

    Kos deg!

    SvarSlett
  21. I hope your x-mas was a merry one and wish to you all the best for the new year, happiness, health and again such good and creative ideas!!
    I hurt my ankle before x-mas so I could not write in time ;(
    I like to read your blog and like very muh the things you sew!
    From Berlin greetings from Claudia

    SvarSlett
  22. Hei!Nydelig julekort motiv.
    Flotte juleposer,fikk lyst å sy noen i spreke farger til badet.
    Ha fine romjulsdager.Hilsen Linda :))

    SvarSlett
  23. God fortsättning på det nya året!!
    Hoppas ni hade en fin jul!
    Kram Malin

    SvarSlett
  24. Heihei!
    Håper julefeiringen har vært fin hos deg!

    Her har vi ligget syke, men er nå på fote igjen, heldigvis:)

    Ønsker deg en fint og GODT NYTT ÅR!

    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  25. Håper de har hatt ei flott jul! Masse gode ønsker om eit godt nytt år! :)

    SvarSlett
  26. Heisann...
    Er bare innom for å ønske deg et Riktig Godt Nyttår...

    SvarSlett
  27. Ønsker deg et kreativt og godt nytt år. Takk for følge og inspirasjoni 2008!

    SvarSlett