12. oktober 2010

Myntpung med matchende kortholder

Det er artig å sy ting som passer sammen!
 Her har jeg sydd myntpung og kortholder i samme stoff. 

Kortholderen har to lommer og borrelåslukning.
Myntpungen kan også brukes til andre ting som lett blir liggende og slenge nedi veska, som sminke, nøkler, bind, plaster, tabletter...
Jeg hadde også en liten bit med et kjempefint batikkstoff, akkurat nok til pung og kortholder.

Dette settet i batikk har jeg gitt bort, men det andre settet legger jeg ut i butikken min.

24 kommentarer:

  1. Dette var rett og slett utrolig fint!!! Det er sååå effektfullt med disse vakre stoffene, og når man syr så fint som deg, må det jo bare bli bra:-)

    SvarSlett
  2. Ja, dette var kjempe fint! :O)
    Det røde stoffet likte jeg veldig godt.
    Ha en fin dag,
    klem :O)

    SvarSlett
  3. Fine stoffer gjør virkelig susen, og du har mange! Og så er det artig for mottaker når det er "sett". Kjempefine sakerm synes jeg!

    SvarSlett
  4. Knallfint, ein super gåveide.
    Flotte stoff du har brukt til desse setta.

    SvarSlett
  5. Fantastisk fint! Jeg er rett og slett utrolig imponert over at det faktisk går an å sy glidelåser SÅ PENT!

    SvarSlett
  6. Fantastisk flott sett!

    klem

    SvarSlett
  7. Som vanlig, helt nydelige ting fra deg!

    SvarSlett
  8. Kjempefine sett i friske farger!

    SvarSlett
  9. Kjempefine og veldig nyttige i en håndveske. Kjekk julegaveide. :) Nydelige stoffer du har brukt.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  10. Kjempefine småting. Nyttige er de også. Ha en fin uke.

    SvarSlett
  11. Du syr så mye fint :) Disse settene var intet unntak. Skikkelig herlige sukkertøyfarger på det øverste:)

    SvarSlett
  12. Så flott, da. Artig med slike ting som hører sammen, og som blir ganske fort ferdig. Jeg har en tendens til å satse på langtidsprosjekter. Men de blir jo ferdig etterhvert, de også.

    SvarSlett
  13. Hvor er de smukke dine sæt!

    SvarSlett
  14. Lekkert sett i nydelege fargar :)

    SvarSlett
  15. Super flotte som altid ;-)

    SvarSlett
  16. Men oj så fina dom var! Du är riktigt duktig på detta!
    Ha en bra dag!

    SvarSlett
  17. I like your stuff. To bad you're not writing in English. Google transtalor is awful.

    SvarSlett
  18. Kjempefine sett! Herlige stoffer du har brukt. De gjør susen altså.

    SvarSlett
  19. Fine ting som er kjekk å ha i vesken :)
    Ha en fin dag
    Trude :)

    SvarSlett
  20. Blir så imponert over mengde, fargevalg og modeller som sys her. Alltid inspirasjon å hente! har hatt stor glede av tidligere "tutorials" - kommer det en på kortholderen og? håper det :-)

    SvarSlett
  21. Hi,
    I just discovered your blog and I want to say you that I love your bags and wallets and all the pretty little things you make for dolls. Your work is wonderful. I will visit your blog often.
    Warm regards from Romania.

    SvarSlett
  22. Kjempe flotte nå ble jeg inspirert.
    Ha en kreativ kveld
    Klem

    SvarSlett