9. juni 2011

Sommerfarger!



Sommeren har kommet med sol og varme og blomstring i hagen! Da er det fristende å bruke litt sommerfarger på syrommet også!


Flere fargerike barnevesker ligger klare for salg i Eplabutikken.
Slike vesker har jeg sydd flere av tidligere også.

Inspirasjonen er fra boken "Vårgleder" av Morken og Stenkløv. Jeg har forandret en del på det opprinnelige mønsteret. Mine vesker har lengre hanker, jeg har utelatt bisekanten og så syr jeg mine slik at de kan vrenges og brukes på begge sider.

Denne har fått fargerike katter på den ene siden...

...og grønne bomber på den andre.

Sommerlig marimekkostoff med orange kant og hanker.

Og vrenger man den ser den slik ut.

Sommersøm i sommerfarger!

20 kommentarer:

  1. Oj, her var det sommerstemning gitt! =) Herlige farger.

    Har du lyst å være med på min GI-BORT, så ta en titt innom meg. Reklamerer litt slik siden jeg ikke blir oppdatert på bloggrollene rundt omkring. =) Klem Misemor

    SvarSlett
  2. Die Taschen sind wunderschön.♥♥♥
    Herzliche Grüße von Dagmar

    SvarSlett
  3. De veskene var helt nydelige!
    Kjempeflotte sommerfarger:)

    SvarSlett
  4. Skikkelig freshe og glade vesker du har sydd. Herlige!

    SvarSlett
  5. såååå flotte da!!!

    ja varmt er det og sommer er det og herlige var de veskene....

    Du er flink!!

    SvarSlett
  6. Wow... her var det mange fine vesker på rekker og rad :))
    Ha en forsatt fin dag, klem.

    SvarSlett
  7. Desse veskene ser sommarlege og fine ut! Kjekt med litt friske fargar no denne årstida!

    SvarSlett
  8. Hei. Du lager så masse flotte ting! Blir så inspirert. :) anne

    SvarSlett
  9. Så herlige!!!
    Dette var vesker til å bli glade av! =D

    Klem,
    Aud

    SvarSlett
  10. Så flotte og fargerike vesker. Skikkelig sommerstemning!

    SvarSlett
  11. Så fine! Her hadde jeg hatt problemer med å velge:)

    SvarSlett
  12. Kjempefine vesker, og så smart at dei kan brukast på begge sider :)

    SvarSlett
  13. Kjempefine ;D

    SvarSlett
  14. Marimekko er jo bare helt digg :)
    Herrlig med litt glade sommerfarger i regnværet vi har her :))
    Takk :)

    SvarSlett
  15. Virkelig flotte vesker!! Kjempespreke farger, som jeg liker veldig godt!! Måtte le litt av beskrivelsen "Grønne bomber", hehe ;)

    Ønsker deg og dine er sprudlende pinsehelg :)

    Klem :D

    SvarSlett
  16. Underbart ljuvliga väskor du gjort!
    Skön helg!

    SvarSlett
  17. Herlige vesker !! Blir virkelig i sommerstemning, og for en racer du er ! Ha ei fin helg :-)

    SvarSlett
  18. Herlige vesker - så ut til å være en perfekt størrelse på dem :-))

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  19. Nydelige vesker i sprelske farger!
    Og så flott at de kan brukes på begge sider! :)
    Ha en god dag!

    SvarSlett
  20. Utruleg flotte vesker!!! Smart med to vesker i ei:)

    SvarSlett