13. august 2013

Siden sist...

Vi har nettopp kommet hjem igjen fra to uker på herlige Rhodos.  Sol og varme, god mat og drikke, soling og bading og masse tid til å være sammen. Batteriene er ladet og vi er klare til jobb og skolestart!



 
Jeg hadde ikke med meg noe håndarbeide på turen og var litt spent på om jeg kom til å savne det, men det gikk helt fint. Flere gode bøker fikk bli med istedenfor. Jeg leste blant annet "Tilbake til Riverton" og "Den glemte hagen" av Kate Morton. Spennende og gripende bøker som det var vanskelig å legge fra seg!

Disse lommebøkene / mobiletuiene i marimekkostoffer er noe av det siste jeg sydde før vi dro på ferie. De er som vanlig sydd etter mønster fra Michelle Patterns.

Disse lommebøkene er allerede solgt, men i dag sydde jeg noen flere slike i Marimekkostoffer. Skal prøve å få tatt bilder av dem i morgen, så havner de nok i Eplabutikken min etter hvert.

3 kommentarer:

  1. the bouganvillea on the wall is beautiful............

    SvarSlett
  2. Så herlig med ferie i Hellas!!! Var i Hellas for første gang i mai, og falt helt for landet og folkene :-)Håper du har slappet riktig godt av og har fått påfyll på batteriene. Kule lommebøker du lager....friske, fine farger :-))) Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Herlig med ferie i sydlige trakter. Bøkene du nevner er gode. Morton har kommet med en helt ny nå i sommer.
    Klem

    SvarSlett