19. april 2014

En rosa og to blå

Jeg har sydd flere mobiletui :)
 
Tanken med disse er at en kan ha mobiltelefonen i den bakerste lommen og diverse kort i den forreste. Selv bruker jeg den minste lommen til medlemskort, rabattkort, lånekort til biblioteket osv.





Så oppdaget jeg helt tilfeldig at lommeboken kan brukes som passetui også!
 
 
Akkurat rom nok til et pass i den bakerste lommen.
 
 
Etuiene er sydd etter et mønster fra Michelle Patterns (Det er dessverre et gammelt mønster som hun ikke selger lenger).
Alle tre blir å få kjøpt i butikken min :)
 



8 kommentarer:

  1. Kjempeflotte, spesielt nydelig blåfarge i det første mobiletuiet!
    Ha en fin påskehelg.

    ~ Aina ~

    SvarSlett
  2. Fine, som vanlig :) Ha en riktig god påske!

    SvarSlett
  3. Veldig praktiske og gøy gaveidé. Fortsatt God Påske :)

    SvarSlett
  4. Så mye fint,og alle disse flotte fjonge damene fine farger

    SvarSlett
  5. Flotte etuier, og så praktisk at de kan bruktes til pass også.
    Fortsatt god påske! :)

    SvarSlett
  6. Så fine de ble og i fine farger :-)
    Fin dag..

    SvarSlett
  7. Du syr jo de nydeligste ting. Så det samme når du strikket. Babyjakken i forrige innlegg var jo også helt skjønn. :)

    SvarSlett
  8. Ble så glad for kommentaren din, tusen takk!! Skal snart vise på bloggen min første sminkepung, du inspirerte meg til å gå i gang. Jeg har vært livredd glidelås, men så la du ut en link med en god tutorial. Nå står ideene i kø :)

    ~ Aina ~

    SvarSlett