10. juni 2014

I sommermodus


Vi har så fine sommerdager i Trøndelag! Vi prøver å være ute mest mulig før gråværet er over oss igjen. Det blir litt lite tid til blogging, men her kommer i alle fall et lite innlegg :)
 
 
Jeg har fått sydd noen flere lommebøker i ulike stoffer.
Mønsteret er som vanlig fra Michelle Patterns. Hun selger ikke dette mønsteret lenger, men hun har mange andre fine mønstre, så jeg anbefaler virkelig en titt innom butikken hennes.

Dette stoffet kjøpte jeg i Trondheim for en tid tilbake. Måtte jo bare bli lommebok av det også :)
 
Marimakkostoffer går jeg aldri lei, men nå begynner det å minke faretruende i stofflageret ser jeg.



 Ellers kan lommeboken også brukes som passetui. Det er plass til ett pass i den bakerste lommen. Eller kanskje den kan være fin å ha smykker i når en er ute og reiser?

Lommebøkene blir å få kjøpt i butikken min :)



5 kommentarer:

  1. Fine lommebøker du har sydd! Det er varmt her også, men nå kom skyene...

    SvarSlett
  2. Herlige lommebøker, og de er jo perfekte til passet!

    SvarSlett
  3. Kjempelekre lommebøker. Du er aktiv på symaskina du.
    klem

    SvarSlett
  4. Fine og praktiske lommebøker! :)

    SvarSlett
  5. Så flotte og praktiske! Håper folk finner butikken din, for du lager så mye fint!

    SvarSlett