3. august 2014

Turkis hjertetunika og litt til


http://epla.no/handlaget/produkter/719306/
http://epla.no/handlaget/produkter/719306/
Det var så artig å strikke disse, så da ble det en i turkis også :)
 

Mønster: "Hjertetunika" fra heftet "Babystrik på pinde 3,5 - 4" av Lene Holme Samsøe.
Garn: Duo fra Sandnesgarn
Størrelse: 6-12 mnd.
Pinner: 3 og 3,5


 Og så har jeg laget noen flere bokmerker. Disse er formet som store binders, hele 10 cm lange og kan holde på plass flere lag med papir. Fine å bruke for å holde kokeboka oppe på riktig side eller kanskje noe for julekalenderen eller julestrømpen for de som har begynt å tenke på det...
Sakene blir som vanlig å finne i butikken min :) 

7 kommentarer:

  1. Den lille hjertetunika er så fin.

    Sikke smarte bogmærker, - så kan man da holde styr på sin bog/kalender.

    SvarSlett
  2. Nok en nydelig tunika.
    Regntung dag her i skogen, men det letter vel.
    Ønska deg en strålandes dag

    SvarSlett
  3. Så fin hjerte tunikaen ble. For meg er turkis selve sommerfargen. En farge de aller fleste kler. :)

    SvarSlett
  4. Så herlig tunika :) I min favorittfarge ;)

    SvarSlett
  5. Nydelig tunika! :)
    Jeg starta faktisk på en i turkis jeg også, men måtte ta den opp, ble altfor stor...
    Håper du koser deg :)

    SvarSlett
  6. Den var super fin!
    Og fine binders du har laget :)

    Forsatt god sommer!

    SvarSlett
  7. Enda en søt tunika du har strikket, veldig fin farge! Bokmerkene er også veldig fine og morsomme :)

    SvarSlett