9. desember 2014

Bilder fra julemarkedet

Jeg stikker bare innom sånn snarest for å vise dere noen bilder fra julemarkedet jeg var med på i helga.
Det var lyse og trivelige lokaler. Det ble fullt på bordet mitt, så vottene måtte få stå i en kurv på gulvet foran.

Pappa har laget dette praktiske stativet for meg. Utrolig hvor mye mer en får plass til når en kan plassere ting i høyden på denne måten.


Det ble ikke det kjempestore salget, men jeg er godt fornøyd likevel. Det jeg solgte mest av var knappeøredobber, julehjerter og votter. Dette ga i alle fall mersmak. Blir gjerne med neste år også jeg :)

13 kommentarer:

  1. Hyggelige billeder af dine meget fine sager. Du er så dygtig :)

    SvarSlett
  2. Sehr schöne Bilder vom Weihnachtsmarkt und so viele Babysachen hast du genäht und gestrickt!
    Alles gefällt mit sehr gut!
    Liebe Grüße von Wilma

    SvarSlett
  3. Her var mye fint! Koselig på julemarkeder :)

    SvarSlett
  4. Bare fine og velgjorte produkter!

    SvarSlett
  5. Mahtava määrä ihania töitä:)

    SvarSlett
  6. Ja det er artig med julemarked, og du har masse fint å by på ser jeg :-)

    SvarSlett
  7. Så kjekt å få se fra din fine stand! Bra du er fornøyd med salget, det er godt når man deltar på slikt:)

    SvarSlett
  8. Så mye flott du har laget! Artig å få se bilder fra bordet ditt. :)

    SvarSlett
  9. So viele schöne bunte Sachen, dein Verkaufsstand gefällt mir ausgezeichnet.
    Liebe Grüße, Erna

    SvarSlett
  10. Så mykje fint du hadde for salg på julemarked

    SvarSlett
  11. Her var det mye fint ja, håper du fikk litt igjen for jobben.
    Det er koselig med markeder. Ha en flott dag videre.

    SvarSlett
  12. Så mye fint du har laget :)

    SvarSlett