8. januar 2016

Nytt år






Jeg ønsker alle som besøker bloggen min 
et riktig godt nytt år!

Det ble skralt med blogginnlegg her hos meg på tampen av fjoråret, men nå er jeg tilbake igjen. Kan jo ikke stoppe nå som bloggen min går inn i sitt tiende år!

Det har gått litt tregt på håndarbeidsfronten også, men to luer har jeg i alle fall fått strikket.
Denne er strikket i Viking Sportsragg. 
Oppskrift: Viking Design nr 1514

Katalog Nr 1514

Og som så mange andre har jeg også strikket lue fra Klompelompeboka.
Denne strikket jeg i Merinoull fra Sandnesgarn.

7 kommentarer:

  1. Godt nytt år! Nei, du kan jo ikke slutte etter 10 år :) Du får holde ut litt til;) Fine luer :)

    SvarSlett
  2. Også godt nytår til dig. Jeg håber sandelig også, at du fortsætter med at lave nye indlæg til din blog, da jeg er glad for at følge dig.

    SvarSlett
  3. Nej, hvor er jeg bare glad for at du er kommet tilbage til bloggen igen - du har været savnet. Har også været lidt bekymret over at du ikke har skrevet på din blog. Men rigtig dejligt at høre fra dig igen.
    Rigtige fine huer du har lavet. Og tak for en fantastisk og altid inspirerende blog.
    Masser og hilsenere og også godt nytår til dig.
    Annie fra Danmark

    SvarSlett
  4. Godt nytt år til deg også! Fine luer du har strikket, kjekt å følge bloggen din :)

    SvarSlett
  5. Ønsker deg ett godt nyttår. Gleder meg til å følge deg dette året også. Fine luer du har strikket :-)

    SvarSlett
  6. Godt nytt år til deg og! Flotte luer!

    SvarSlett