11. oktober 2017

Blogging, instagram og litt julestrikk

Jeg strikker nisseluer for tiden, det er så gøy! 
De glattstrikkede har jeg strikket flere av før også. Mønsteret til disse er et gratismønster fra Sandnesgarn. Luene med riller er fra den nyeste Klompelompe-boka. Alle luene er strikket i Merinoull fra Sandnesgarn. Og alle blir å få kjøpt i Eplabutikken min.

I høst laget jeg meg en instagramkonto også, 
så hvis dere vil følge meg der så finner dere meg under navnet timoteidesign
Der kommer jeg nok til å dele litt mer enn bare håndarbeid. Det blir nok et sammensurium av søm, strikking, hage, båtliv, natur og sånt tror jeg :)

Bloggen kommer til å fortsette som før selv om jeg ikke oppdaterer så ofte. Kan jo ikke slutte nå etter å ha holdt på i elleve år :)

4 kommentarer:

  1. Hvor er de altså fine. Allesammen!

    SvarSlett
  2. Så koselige nisseluer. Blir nok mange fine nisseunger med de luene der :-)

    SvarSlett
  3. Så herlige luer, nå går det fort mot jul!!
    Skal finne deg på Instagram, jeg har en slik konto der med litt av alt :)

    SvarSlett
  4. Kjempefine nisseluer.
    Gratulerer med instagramkonto. Har en jeg også :) Skal søke deg opp :))
    Elisabeth (napna65 på instagram)

    SvarSlett