9. januar 2018

Orden i pinnene - nytt mønster

Jeg har lenge tenkt på å lage en liten mappe til strikkepinnene mine, en som er akkurat passe stor til det strikkeprosjektet jeg holder på med til enhver tid. Jeg har jo en stor mappe til alle mine strømpepinner, men jeg synes det er litt tungvint å ha med den i veska hele tiden. Det blir jo alt for tungt også.
Så da var det bare å hive seg rundt og lage en!


Denne har tre lommer for strømpepinner bak og en større lomme for rundpinne, saks, pinnemål og slike ting foran.


Akkurat passe stor til å ha med i veska sammen med strikketøyet, ja for strikketøy har jeg med meg overalt :)

I dag fikk jeg laget mønster også. Det ligger i Eplabutikken min om du har lyst til å kjøpe et av meg :)


4 kommentarer:

  1. Så flott og passeleg stort pinneetui. Og med plass til det dei viktigaste tinga. Ynskjer deg eit kreativt år :)

    SvarSlett
  2. Du kan dette, så lekkert.

    SvarSlett
  3. Lekre og smarte etuier! :)

    SvarSlett