10. mars 2018

Nytt mønster - Toalettmappe med glidelåslomme

 Jeg har laget nytt mønster!
Jeg manglet mønster på toalettmappe i butikken min, så det måtte jeg jo gjøre noe med.
Dette er en liten toalettmappe med glidelåslomme foran. 
Toalettmappen er satt sammen av tre forskjellige stoffer: Blomstrete, stripete og prikkete.
Det er så artig når en finner stoffer som passer sammen i mønster og farger synes jeg. Storkoser meg når jeg kan holde på med dette! 


 Mønsteret består av 9 sider med tekst og masse fotografier som viser hvordan jeg går fram. Jeg grugleder meg alltid før jeg begynner på et nytt mønster. Syinga går jo greit, men det er det datatekniske jeg står fast på innimellom. Heldigvis er yngstesønnen i nærheten og han er flink til å hjelpe mora si når hun står fast.

Mønsteret er nå å få kjøpt i eplabutikken min. Du kan også bestille direkte av meg ved å sende en mail til rannholt@gmail.com. Betale med vipps går også fint.



3 kommentarer:

  1. Så perfekt. Sier det igjen, dette kan du. Ha en flott dag.

    SvarSlett
  2. Så mange fine mønster og produkter du lager. Kjekt å lese innom :-)

    SvarSlett
  3. de var kjempesøte, går nok fort unna i butikken din!

    ทางเข้า D2BET

    SvarSlett