15. januar 2007

Poser

Jeg har sydd to poser for å ha lys i.
Stoffene kommer fra Stoff og Stil.

13 kommentarer:

  1. Flotte posar du har sydd, som er utruleg kjekke å samle/oppbevare ting og tang i!

    SvarSlett
  2. Hei Timotei. Takk for koselige innspill på bloggen min.
    Kjempegod ide du har med Norges glassene, og posene du har sydd er lekre.

    SvarSlett
  3. Så flotte poser du har sydd! Jeg skal også igang med et par. Kjekke å ha stående på badet til småsaker, og jeg har som du, også brukt sånne til te-lys. Ha en fin dag..

    SvarSlett
  4. Så smart og såååå fint det ble med nålepute på norgesglassene!

    Kjempe fine poser også!

    SvarSlett
  5. Fine poser til lys (eller noe annet). Smart ide.

    SvarSlett
  6. Merete: Takk! Ja, en kan jo oppbevare alt mulig i slike poser.

    Siren: Tusen takk!

    Aid: Takk! Ja, jeg har også sydd noen til badet. Sydde dem i lyse blå stoffer.

    Karna: Tusen takk til deg også!

    Mia: Takk for det! Kan jo bruke posene til alt mulig. Ser at noen har dem som potteskjulere også.

    SvarSlett
  7. Posene er nydelige synes jeg. Har også planer om å sy slike, venter bare på inspirasjonen ;)
    Jeg likte stoffene du har valgt!

    SvarSlett
  8. Tia: Takk! Jeg liker også disse stoffene. Jeg har sydd en veske og en pung i de samme stoffene også. Hadde bilde av dem på bloggen i august tror jeg.

    SvarSlett
  9. Oj så fine de var : )

    SvarSlett
  10. Kjempefine!
    Jeg lånte en idé fra Hulda når det gjelder lys: nemlig å putte dem i en gammel blikkboks (f.eks. fiskebolleboks). Ble fint det og, og ikke minst penere enn den stygge Ikea-esken. ;-)

    SvarSlett
  11. Siri: Ja, det var jo også en god ide!

    SvarSlett
  12. Kjempekoselige poser. Godt Nytt År

    SvarSlett