9. april 2007

Hjemme igjen

Vi har vært ved sjøen i påskeferien.
Dette bildet er fra da jeg og eldstesønnen var på en liten "fjelltur".
Været var ganske bra denne dagen, men ellers har det vært et ruskevær uten like med regnbyger, snøbyger og sterk vind.
Innevær, med andre ord.
Jeg har fått strikket noen dukkeklær, men har ikke fått tatt noen bilder enda.
Jeg fant også mine gamle glansbildealbum mens jeg var hjemme hos foreldrene mine. Tok en del bilder av dem som jeg skal prøve å få lagt ut etterhvert.


Mammas krokus titter forskrekket opp av snøen.
Posted by Picasa

8 kommentarer:

  1. Det var jo et fint oversiktsbilde. Her har vi også hatt endel ruskevær i påsken, mest innevær. Men, er jo godt det også, egentlig. Har sett en del filmer og lest. Litt hobbyting har det også blitt. Godt å se krokus og andre vårblomster som titter opp av snøen nå.

    Så koselig at du fant de gamle glansbildealbumene dine. Blir artig å få se noen bilder derfra! :o)

    SvarSlett
  2. Glansbilder er bare så gøy. Jeg samler fortsatt i en alder av 33. Fnis.

    SvarSlett
  3. Hyggelig du er tilbake fra ferie..! Håper du hadde det bra! Jeg har sans for blomsterbilder, nydelige krokus som slåss med snøen!

    SvarSlett
  4. Koselig bilder!
    Gledermeg til å se bilder av dukkeklær og glansbilder!

    Ha en fin uke!
    Siri:)

    SvarSlett
  5. Fint bilde med den flotte utsikta.
    Nydelig løper du har trylla frem igjen. Jeg er bare så imponert;)
    Nydelige farger..
    Gleder meg til å se dine gamle glans & dukkeklær.
    Ha en fin ettermiddag;)

    SvarSlett
  6. Ååå så flott et krokusbilde! Det eneste jeg har sett titte opp her er noen gressløkstrå....Gleder meg til å se glansbildene dine, jeg har også noen album liggende...

    SvarSlett
  7. Et utrolig flott bilde fra fjellturen deres! Vi har også hatt ruskevær i det siste....men det gjør likevel godt å kjenne frisk luft i ansiktet..om det da ikke blir akltfor mye av den friske lufta på en gang. Vi har nemlig hatt storm flere dager i påsken!

    SvarSlett
  8. Hello,
    I'm unknow where it is but there are lovely photos.
    I like so much your tablerunners.

    SvarSlett