7. juli 2013

Nye stoffer - nye lommebøker





Jeg er egentlig veldig dårlig på shopping. Tror jeg er født uten det shopping-genet som vi damer visstnok skal ha...
Men når det gjelder stoffbutikker, ja da blir saken en helt annen!
 
Her er noen av godbitene jeg har fått tak i hittil i sommer (blir sikkert flere...).


Hundestoffet måtte straks prøves ut i en lommebok...
 

Det samme med dette fine med store rosa blomster...
Og her kommer flere lommebøker. Disse er sydd av stoffer jeg hadde fra før...

To lommer...

...med plass til mobil og annet småtteri.


Mønsteret til disse er fra Michelle patterns.

Lommeboken med lilla blader og den nederst i rødt med hvite prikker er solgt, men de andre ligger i butikken min.

11 kommentarer:

  1. Masse kjempefine stoffer du har kaperet her ja :-) Har fått et sånt etui til ei god venninne og den bruker jeg til mobilen min, kjempekjekk :-)

    SvarSlett
  2. Da er du heldig, for jeg er rågod på det. Men nå har jeg innført kjøpestopp på stoffer, garn og klær for å få brukt opp noe. Disse pungene er kjempefine. Jeg har sydd noe lignende, men ikke med ekstra lomme. Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  3. Jammen, er det ikke helt naturlig å komme ut fra en stoffbutikk med mange godbiter da..??.. :-D
    Jeg klarer iallefall sjelden å la være, og gleder meg allerede til årets sommerferie og turen innom den lokale quiltebutikken på Finnsnes!
    Kos deg med stoffer, sying, bøker og annet i sommer! :-)

    SvarSlett
  4. Stoff - og garnbutikkar er der det er kjekkast å handle! Flotte lommebøker!

    SvarSlett
  5. Ha, akkurat der kjente jeg meg igjen. Jeg mangler retningssans, men utrolig nok klarer jeg å finne tilbake til stoffbutikker! I helga gikk jeg rett på Panduro i Stockholm, men jeg kunne ikke klart å finne igjen noen andre steder etter åtte år... God sommer! Jeg liker lommebøkene dine!!

    SvarSlett
  6. Ja, er det ikke rart? Har heller ikke dette shopping-genet, men stoffbutikker derimot... ;) Veldig søte lommebøker du har sydd, i mange fine stoffer! Jeg håper også å sy noen slike småting etter hvert, vi får se :)

    SvarSlett
  7. Så mye fint!
    God sommer :O)

    SvarSlett
  8. Stilige ble disse lommebøkene.Kjekt å kjøpe stoffer når du finner så fine.
    Klem

    SvarSlett
  9. Koselige stoffer du har kjøpt. Falt for den røde med hvite prikker- kjempesøt! - Jeg kjøper faktisk ikke så mye klær i butikken, - men desto mer garn og stoffer. Så shopping klarer man jo på et eller annet vis, bare man kommer inn i rett butikk. :)

    SvarSlett
  10. Veldig fine lommebøker. Slike har jeg lyst på også. Må nok prøve om jeg klarer å sy, har så mange fine stoffer som kan passe. God sommer ;0)

    SvarSlett
  11. Nydelige stoffer og punger :) Du lager mye fristende :)

    SvarSlett