26. mars 2015

Lotus

Ja, her går det i strikkepinnemapper :)
Denne mappen er sydd av et stoff designet av Amy Butler som heter "Lotus".

Skikkelige knallfarger i brunt, rosa og lime.

 Mappen har tolv rom for strikkepinner og annet strikkeutstyr. Dette bildet ble litt blasst ser jeg, så fargene kommer ikke så godt fram. Det grønne stoffet er skarpere limegrønt, slik som på bilde to.
 
Denne mappen blir å få kjøpt i butikken min.
Hvis du vil sy en slik mappe selv og trenger mønster, så kan du få kjøpt det her :) eller du kan handle direkte fra meg ved å sende meg en mail på rannholt@online.no.

5 kommentarer:

  1. Meget flot. Amy Butlers stoffer er nydelige.

    SvarSlett
  2. Praktisk og fine mapper! go´e påske

    SvarSlett
  3. Praktisk etui og lekkert stoffvalg! Etter uker med fint vær kommer regnværet til påske. Kanskje den må tilbringes på syrommet i år? ønsker deg ei fin høytid:)

    SvarSlett
  4. Superfin etui og gode detaljer.
    God påske til dig.
    KH Lisbeth

    SvarSlett
  5. hei Rannveig,
    så blev strikkepindemappen færdig og modtageren blev glad :-) . Jeg har lavet nogle ekstralommer til rundpinde .
    Du kan se billeder på min blog.

    quiltehilsner
    Angelika

    SvarSlett