4. mai 2015

Arbeid pågår

Slik ser det ut på syrommet akkurat nå :)
Jeg har en hel pose med små glidelås i mange forskjellige farger som jeg fikk så lyst til å bruke til et eller annet. Resultatet ble små fargerike myntpunger. Størrelsen ble bestemt etter glidelåslengden.

Akkurat passe stor til penger, kort, nøkler, mobil eller annet småtteri.

Pungene er quiltet og har fått bordvatt mellom stofflagene.

Trenger ikke store stoffbiten for å sy en slik liten pung.
 
Her er produksjonen så langt :)
Disse blir å få kjøpt i Eplabutikken min.


6 kommentarer:

  1. Kjempe gøye myntpunger :)

    SvarSlett
  2. De ble virkelig fine. Koselig å ha en sånn pung i veska.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fine myntpunger du har laget, smart måte å bruke opp glidelåsene på :-) Bra tips !!

    SvarSlett
  4. Utrolig søte punger, du bruker så fine stoffer! Det er veldig praktisk med slike småpunger.

    SvarSlett
  5. Kjempefine alle sammen!! ..og så skimter jeg ei fin mappe med blomster på ved siden av symaskina ;)
    Det er lenge siden jeg har sydd noe nå, men ble veldig inspirert av å se på produksjonen din!
    Og jeg har da et glidelås eller to liggende jeg også... kos deg videre med symaskina :) klem

    SvarSlett
  6. Hvor er der bare bedårende :-)

    SvarSlett