9. oktober 2009

Jule - sy - mysterium del 3


Da har vi kommet fam til den tredje dagen i 9nas jule-sy-mysterium.

Stitcheriene er ferdige og skåret ned til 5x5".
De andre stoffene er også skåret til etter bestemte mål. Jeg oppdaget at jeg ikke hadde nok av Tildastoffet med roser på, så jeg måtte bytte om litt på stoffene og bruke rosestoffet til lukkekant. Håper det går greit likevel.

Er veldig spent på fortsettelsen! Har prøvd å pusle sammen bitene, men har ikke den minste anelse om hva dette skal bli!

6 kommentarer:

  1. Så flott ditt prosjekt blir, gleder meg og er veldig spent på hva dette blir. Lykke til og ha ei god kreativ helg. :-))

    SvarSlett
  2. Jeg måtte også bytte litt om på stoffene, og dessuten finne et nytt, fordi det skulle være så stort. Er jo fornøyd med at jeg har klart meg med det jeg har hjemme. Venter i spenning på morgendagen. Lykke til videre!

    SvarSlett
  3. Virkelig søte de to stitcheriene du har sydd. :) Lykke til med videre arbeid. :)

    SvarSlett
  4. spennande prosjekt!! skjønne stoff og nydelege sticherier :) gler meg til å sjå det ferdig!!

    SvarSlett
  5. Fine stoffer og dette blir supert. I morgen skjønner du sikkert løsningen.

    SvarSlett
  6. Hei du !
    Jeg følger spent med på hva dette skal bli. gleder meg.
    God lørd

    SvarSlett