16. oktober 2009

To små

Jeg har sydd to små sminkepunger /myntpunger. Jeg hadde et ferdig quiltet stykke som egentlig skulle bli pennal, men så ble det to små punger istedenfor... For å variere litt har den ene fått rødt glidelås og den andre hvitt.
Her ser dere bedre hvor små de er...
Jeg har sydd flere slike i forskjellige stoffer, men har bare tatt bilde av disse to foreløpig. Det er godt mulig jeg får "dilla" på å sy slike framover nå...Jeg må jo prøve ut hvordan de blir i forskjellige stoffer og farger...


22 kommentarer:

  1. Så søte! Lett å bli hektet på slike småsaker, kjekt å se hvor forskjellige de blir alle sammen. Og gøy å sy noe som blir ferdig "med en gang".

    SvarSlett
  2. Så søte de var! Sikkert fine å ha i veska til småtterier som har en tendens til å forsvinne i veska :)
    Synes veska i forrige innlegg ble flott!

    SvarSlett
  3. Kjempesøte!Du er flink!!!

    Ønsker deg ei riktig God helg!

    SvarSlett
  4. Å nei så utrolig nusselige.
    De er som to muffins.
    Me like... :O)

    Ønsker deg en koselig helg
    Linda

    SvarSlett
  5. Så fine de ble -)) Glede meg til å se andre varrianter. Jeg har besøk av to venninner fra Levanger i helga, så det blir ikke noe sying her. God syhelg
    Elisabeth

    SvarSlett
  6. Nej men så otroligt gulliga dom här var!
    Ha en skön helg!

    SvarSlett
  7. Så søte! Og for et herlig stoff! Fikk helt sommerfølelse jeg. God helg!

    SvarSlett
  8. Må si meg enig med de andre at denne var skikkelig søt. Flott stoff. Hvilket mønster bruker du? Jeg har en lignende modell, men den er nok en del større, kunne tenkt meg å laga en mindre variant.

    Ha en fin lørdag. :-)

    SvarSlett
  9. Heilt lekre, og flotte fargar :) Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  10. Wow! Ordentlig miniatyr. Nydelig arbeid!

    SvarSlett
  11. Veldig søte små saker. Likte den med rødt glidelås best

    SvarSlett
  12. Så søte de var! Det kan fort bli mange av disse når man først er i gang.
    Ha ei flott uke:))

    SvarSlett
  13. Det var et skjønt par. Skulle ønske jeg kunne sy,men er livredd symaskiner.Misunner deg.

    SvarSlett
  14. Jeg leser blogget ditt hver dag og synes alt som du gjor veldig smukt. Jeg har aldrig skrevet comment hos deg fordi jeg er daarlig i norsk men jeg kan lese norsk. Jeg gleder meg til at se mere fra dig.
    Hilsen, Anna.
    annabjorg.de

    SvarSlett
  15. Utrolig lekre, og så små. Gleder meg til å se disse i andre farger også. Lett å få dilla på noe du virkelig får til. Og jeg ser jo at du virkelig får til disse.

    SvarSlett
  16. Gud vad fina!!!!Tyget ar ju jattefint!!!Sesdan ar det ju sa bra att ha en liten vaska att ha mynt i eller lappstift......

    ha en bra dag!

    SvarSlett
  17. Så fine dei er! Ha ei fin veke!

    SvarSlett
  18. Oj, så flink du er!! Noe så lite hadde ikke jeg fått til! Kjempefine.

    Klem fra Solveig

    SvarSlett