18. oktober 2006

Kaffe og hjerter








Her har jeg brukt et stoff med kaffemotiv som jeg kjøpte gjennom Desirees for flere måneder siden. Har ikke funnet ut hva jeg skulle bruke stoffet til før nå. Tenkte jeg kunne bruke denne til å oppbevare telys i, så kan jeg ha den til pynt på kjøkkenet. Fikk ideen til dette fra Liv Toril. Hun har laget en fin pompadur for å oppbevare telys i som hun har bilde av på bloggen sin. Synes det var en kjempefin ide. Og som hun sier, hvis en vil ha litt god lukt fra posen, kan en jo putte duftlys oppi.
Her har jeg brukt et stoff med hjerter som jeg kjøpte på salg hos Olaugs Quilt .

21 kommentarer:

  1. Heia Timotei. Jeg synes jo at disse sminkepungene,eller telysoppbevarere osv.....,som du syer,er SÅ fine! Stoffene er herlige,spesielt den med kaffekopper på ;-}
    jeg har endelig fått ryddet meg vei fram til symaskina,og sydd litt også,men oppdaget at den nok må på en liten servis.....typisk det når jeg endelig har fått ånden over meg og inspirsjon til å sy.....

    SvarSlett
  2. Du lager så masse fint! Har du en nettbutikk?

    SvarSlett
  3. Så fina, så fina. Du har fått mig att plocka fram Lises bok och fundera om jag inte skall plocka fram symaskinen också. Tack för härlig inspiration!

    SvarSlett
  4. Vilken läcker väska!

    SvarSlett
  5. Så flott det kaffestoffet er, og du kan jo fylle den med hva du vil. Kaffelys må jo være perfekt.

    SvarSlett
  6. Sol: Ja, enig med deg. Det er så irriterende når inspirasjonen er der til å sy, men så vil ikke symaskina fungere...
    Karna: Neida, har ikke nettbutikk. Har tenkt litt på det, men jeg er litt opptatt med å sy til en salgsmesse jeg skal delta på før jul. Hadde vært artig og få solgt noe over nettet også da...
    Gita: Så koselig at jeg inspirerer deg til å sy!
    Anna: Artig at du likte den. Tror ikke jeg har besøkt bloggen din før? Skal ta en titt!
    Kate: Tusen takk. Ja, jeg liker også det stoffet veldig godt.

    SvarSlett
  7. Så kjekt å se innom bloggen din av og til! Du bruker så fine stoffer i disse små veskene du lager! Lykke til med messe-produksjonen!

    SvarSlett
  8. Flotte stoffer har mye å si for sluttproduktet. KJempefine punger du har sydd! God helg!

    SvarSlett
  9. Du har utrolig mye fine stoffer. Farger og mønster man blir happy av. Skulle ønske jeg kunne sy jeg også : )

    SvarSlett
  10. Tone: Takk! Hyggelig å høre at du liker å se innom bloggen min.
    Marita: Ja, det er sant. Stoffene har mye å si.
    Julie: Takk! Ja, jeg blir inspirert til å sy av stoffene mine. Det blir en del stoffer etterhvert, stoffavhengig som jeg er...

    SvarSlett
  11. Kjempeflotte, som alltid. Du er kjempeflink! Bloggshop, bloggshop..... God helg til deg :-)

    SvarSlett
  12. Skal si du er produktiv for tiden ja!
    Veldig fine punger!

    God helg!
    Siri:)

    SvarSlett
  13. Skal si du er produktiv for tiden ja!
    Veldig fine punger!

    God helg!
    Siri:)

    SvarSlett
  14. Leah: Tusen takk! Har vurdert bloggshop, men har det litt travelt for tiden. Kanskje, kanskje...Ha en god helg du også!
    Siri: Ja, det har blitt noen sminkepunger. Må finne på noe annet å sy nå, tror jeg... God helg til deg også, Siri!

    SvarSlett
  15. Det var helt nydelig, går ut i fra at du ikke har alle selv, da må du ha et helt skap fylt. Du er virkelig flink, kanskje du skulle begynne å selge noen.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  16. heihei
    Du er virkelig flink ved symaskinen! Ønsker meg en pung, så jeg følger med om du begynner å selge :D
    God helg til deg og dine!

    SvarSlett
  17. Dette var også en flott sminkeveske! Du er flink å sy!

    SvarSlett
  18. Kreoline: Tusen takk! Jeg selger eller gir bort mye av det jeg lager. Ha en fin helg du også!
    Tia: Ja, jeg har solgt en god del allerede, men har ikke prøvd å selge over nettet enda. God helg til deg også!
    Hulda: Takk, du er flink til å sy du også da, Hulda!

    SvarSlett
  19. Hei på deg !! her er det en som er dyktig på symaskinen ser jeg.Kjempe masse fint. Må følge med her .Legger deg til siden min. Ha en kommende fin uke :)

    SvarSlett
  20. Kjersti Elisabeth: Tusen takk for koselig kommentar! Skal legge deg til siden min jeg også.

    SvarSlett
  21. Hei. Skulle bare si at eg har fått en ny hjemmeside/blogg.
    Har nu vært å mysa i bloggen din :)

    SvarSlett