19. oktober 2007

Tiden flyr...

Før jeg vet ordet av det har det gått en hel uke siden forrige innlegg her på bloggen. Denne uka har det bare vært jobb, jobb, jobb. Symaskina har fått stå i fred og jeg har ikke strikket en eneste maske. Det eneste jeg har gjort på hobbyfronten er å feste trådene i et par votter og hekle noen omganger på en liten brikke jeg holder på med.

Men jeg kan jo vise fram dette dukkesettet. Det ble ferdig for et par uker siden. Har bare ikke fått tatt bilde før nå.


Kjole og lue med blondekant. Og en liten pekebok som dukken kan titte i...
Havner selvfølgelig i Timoteis lille butikk dette settet også.


Ønsker alle en kjempefin helg og TUSEN takk for alle de hyggelige kommentarene jeg får! Det er så artig at det er så mange som titter innom!

16 kommentarer:

  1. Så nydelige ting du lager! Får lyst på alt sammen jeg! Venter ei lita jente,men hun må vel nesten bli født før jeg kan handle som en galing:) Venter spent på det røde settet da,det ser kjempefint ut! Ha en riktig god helg! Klem fra silje

    SvarSlett
  2. Heisann! go kveld:) Jo her sitter jeg og tiden strekker som vanlig ikke til...et kjent problem:) Tiden flyr, og ukene forsvinner. Sånn er det, ja. Flott sett du har sydd, du er så så flink på den der sy-maskina:)
    Jeg hat akkurat åpnet min butikk:) Ta en titt innom:)
    Så må du ha en super helg:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Hei igjen:) jeg sendte deg en mail med adressa og overførte pengene tidligere i kveld,håper det har kommet frem! Klem

    SvarSlett
  4. Så skjønt dukkesett. Har du virkelig laget den lile boka også? Jeg er helt imponert over kreativiteten! Den var jo så søt! Ha en koselig lørdagskveld!

    SvarSlett
  5. Nydelige dukkeklær! Skikkelig forsegjort....er sydd med kjærlige sting, det er lett å se:)) Du er kjempeflink!
    Ha en fin kveld:))

    SvarSlett
  6. Åh, du er så kreativ, altså! Den pekeboken var kjempefin til dukkesettet. Lager du flere slike pekebøker til dukken, er den allerede solgt. Skulle gjerne hatt en til settet jeg allerede har kjøpt. Ti-hi! Ja, du får se hva du har lyst til å lage. Det var bare en så morsom idé! Stor klem fra meg.

    SvarSlett
  7. Veldig fine dukkeklær du lager. Så lekre stoffer du bruker. Kjekt å se innom hos deg. Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  8. Alldeles för länge sen jag tittade in här. Jösses så många fina saker du gjort! Måste ta en liten stund och gå igenom allt :-)Ha det gott!

    SvarSlett
  9. Takk for hilsen.Flotte dukkeklær du syr.Ha en flott uke. :)

    SvarSlett
  10. Så fint dette dukkesettet var. :) Nydelig med den lille pekeboken til dukken også. Det gir liksom prikken over i-en. :)

    SvarSlett
  11. Må bare slutte mæ til kommentarene fra de andre å si : Du er superflink, og æ lurer også på : Har du sydd boka ? Ha ei flott uke!

    SvarSlett
  12. Selvfølgelig får du mye besøk, det er alltid gøy å se hva du har sydd. Jeg liker alltid å besøke bloggen din. Søt kjole dukke-Lise har fått, nusselig med bok.

    SvarSlett
  13. Så nydeleg sett du har sydd til baby born!! blir like imponert kvar gong over det fine du lagar :o) artig med peikeboka du har sydd og!

    SvarSlett
  14. Søte dukkeklær... og selvfølgelig trenger dukken en egen liten pekebok...

    Ha en koselig kveld...

    SvarSlett
  15. Ja visst går tiden så fort, og en uke er over nesten før den begynte... Slik føles det ihvertfall innimellom. Og det er ikke altid man får tid til hobbyting hellerm Men fine ting har du å vose fram alikevel. Nydelige dukkeklær. Og nydelige bilder av hardangersøm i det forrige innlegget ditt også. Ønsker deg en kjempefin uke, Timotei.

    SvarSlett
  16. Kjempesøte ting du lager :o)
    Ja, ukene bare flyr - ser ut som at det er mange her i bloggland som er på sitt travleste for tiden!!

    Vel, du får stå på; ønsker deg en trivelig uke!

    SvarSlett