9. februar 2010

Jeg hadde nesten glemt...

...at det var så artig å sy dukkeklær!

Babyborndukken har fått ny kjole i rutete lillemartine-stoff.


Lyserøde roser til pynt...

Sydde likegodt en kjole til mens jeg først var i gang.

Denne fikk røde roser til pynt.


Kjolene har fått borrelås bak slik at de er lette å ta av og på. Matchende hårbånd hører også med.

Kjolene blir å få kjøpt her.


Slik har det sett ut på kjøkkenbordet i dag...Dukken sitter og venter på nye kreasjoner. Akkurat nå har jeg en grønnprikkete bukse under syfoten...

18 kommentarer:

  1. Du er jo bare SÅ flink med dukkeklærne. Nydelig den smårutede kjolen. :)

    SvarSlett
  2. Nydelige kjoler. Må visst få meg en slik dukke jeg også. Har iallfall fått dukkeseng. Enkelte rundt meg lurer på om jeg er begynt å gå i barndommen.

    SvarSlett
  3. Det var ein skjønn dukkekjole,så flink du er:)

    SvarSlett
  4. De kjolene var skjønne!
    Du frister...

    SvarSlett
  5. Må jo være ei jåledukke denne dukken!
    Søte kjoler og greit å være forberedt til sommeren.....
    Kos deg i tøy haugen!

    SvarSlett
  6. Så fin dockan är i sin nya kjol! Jag har alltid tyckt om att sy kläder till mina och andras dockor.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Så mange lekre ting du tryller frem! Jeg holder på å skal lære meg å sy etter mønster, ikke bare bare når en aldri har gjort det før... Kos deg videre med symaskinen! *Klem* -Kamilla-

    SvarSlett
  8. Nydelig kjole og pannebånd. Og den prikkete buksa så spennede ut.
    Elsker å sy Baby born klær og har fått min datters dukke, som bor fast på syrommet.

    SvarSlett
  9. Nydelige dukkeklær! Der kom jeg på at det er det jammen lenge siden jeg har sydd! Det er utrolig morsomt:-)

    SvarSlett
  10. Hel proft, du er bare såååå flink! Ha en flott uke fortsatt!

    SvarSlett
  11. Hei!
    du er så utrolig flink til å sy dokkeklær, de skjønneste kreasjoner. Hadde Bertine vært litt mer glad i å leke med dokker, skulle jeg sydd dukkeklær jeg også!

    Ønsker deg en strålende onsdag!

    SvarSlett
  12. Denne kjolen var jo bare sååååå søt.
    Kunne godt tenkt meg en sånn i stor størrelse jeg.....
    Når barnebarne kommer kan kanskje jeg også ha en unskyldning til å lage dukkeklær....

    Onsdagshilsen
    HegeT

    SvarSlett
  13. ååh.. æ glede meg t å få hobbyrommet oppe å gå i nyhuset!
    krible i hobbyfingran!

    SvarSlett
  14. Så söta klänningar! Ser också att du nog har likadan symaskin som jag. Visst är de bra?

    SvarSlett
  15. Det er bare så utrolig nydelige dukkeklær du lager :

    SvarSlett
  16. Så fine dukkeklær du lager :)

    SvarSlett
  17. Nusselige kjoler.
    Jeg har tre jenter, men ingen av de er intresert i dukker, og no er de for stor..
    Men kanskje jeg skal få meg en dukke jeg kan dulle litt med :O)

    Hi hi...

    SvarSlett
  18. Very lovely dresses!!!

    SvarSlett