22. mai 2011

Ofelia, Fiona og Lucas

Åhlens har så fine navn på stoffene sine!
Dette heter Ofelia og jeg falt pladask for det fine mønsteret!

Stoffet har grener i sort midt på og så blir det mer hvitt stoff ut mot sidene. Derfor blir vesken veldig forskjellig foran og bak.

Rosa, grått, sort og hvitt.

Og så har jeg sydd en ny veske av stoffet "Fiona".

Og dette er "Lucas". Dette stoffet har dessverre gått ut av sortimentet hos Åhlens. Jeg synes det er et kjempefint stoff og har sydd flere vesker og gardinkapper til kjøkkenet av det. Nå tror jeg at jeg har nok stoff til en veske til, men så er det bom stopp.

Veskene blir å få kjøpt i Eplabutikken min.

26 kommentarer:

  1. Fint stoff på fine vesker. Tror jeg må til Åhlens en tur jeg
    også :-))

    SvarSlett
  2. Kjempefine vesker i tøffe stoff:))
    Ha ei fin uke.

    Elisabeth

    SvarSlett
  3. Nydelige stoffer på de fine veskene dine:)

    SvarSlett
  4. Kjempe fine vesker!
    Nå er det jammen lenge siden jeg har vært på Åhlens, kanskje jeg må ta en tur snart!
    God søndagekveld :O)

    SvarSlett
  5. Fine vesker og fine stoff!

    SvarSlett
  6. Veskene var kjempefine, og helt enig i at det stoffet som heter Ofelia var kjempe lekkert!!

    Ha en flott søndag!!

    Klem fra Maria Isabel ")

    SvarSlett
  7. Alle veskene er like flotte! Stoffene er nydelige :o) Ønsker deg fortsatt en riktig fin søndag.

    SvarSlett
  8. alle er fine, men Ofelia er den smukkeste :-)

    SvarSlett
  9. Knallfine vesker!! Ser ut til at de er gode til å holde seg på plass på skuldra også ;)

    SvarSlett
  10. Herlige navn på lekre vesker!

    KLem Lykkeliten

    SvarSlett
  11. Jeg finner også mye fine stoffer på Åhlens - greie priser også! Nydelige vesker du har sydd!

    SvarSlett
  12. Hvor er dine tasker altså fine - du har ret det er noget dejligt stof
    KH hanne

    SvarSlett
  13. Saa fine de er. Det graa er veldigt artigt.

    SvarSlett
  14. Fine vesker! Eg var jo så heldig å få ei sånn veske(i "Lucas"-stoffet) til bursdagen min i fjor sommar. Brukar den masse og synest den er veldig praktisk og fin! Synest det øvste stoffet også ser veldig fint ut. Ikkje dumt med litt rosa til det svarte/kvite/grå.

    SvarSlett
  15. Dina väskor är fina likaså tyget.

    SvarSlett
  16. Jeg er så imponert over de flotte veskene du lager!
    Stilige stoffer, det er Åhlens butikk her i byen og. Jeg tror jeg må ta en tur der...
    Ha ei riktig fin og kreativ uke:)

    SvarSlett
  17. Lekre stoffer var de alle sammen, men min personlige favoritt var nok "Fiona".

    SvarSlett
  18. fina väskor o namn.. kul då de heter nått..tyget va fint o modellen va bra...

    SvarSlett
  19. Så flotte vesker du har sydd, herlige stoffer også.
    LYkke til med salg hos Epla!

    SvarSlett
  20. Jeg fikk veska mi i dag, kjempefin! - og tusen takk for pungen :)) Så flotte nye vesker du har sydd, likte Ofelia stoffet/veska også veldig godt.

    SvarSlett
  21. Kjempefine vesker i nydelige stoffer :-)

    SvarSlett
  22. Veskene dine er kjempeflotte, men hvor får du tak i de fine stoffene ? Ha en fortsatt flott dag det lille som er igjen av den

    SvarSlett
  23. Flotte vesker! Like produktiv!

    SvarSlett
  24. Så mange fine vesker! Nydelige stoffer du har brukt!♥

    Klem,
    Aud

    SvarSlett