24. februar 2015

Småstrikk

Her går det mest i småstrikk av forskjellig slag.
Jeg har, som mange andre, mye restegarn liggende og nå har jeg tatt meg på tak og fått brukt opp noe av det. Jeg har helt glemt å blogge om disse småtteriene som bare blir til sånn innimellom andre prosjekt, så her kommer en liten oppsamling med småstrikk.
 
Først ute er en Mariuslue.
Garn: Smart fra Sandnes
Pinner: 3 og 3,5
Oppskrift: Mariuslue fra "Familiens store strikkebok"
Størrelse: Dame
 
 

 
 
Tre par sokker
Garn: Hot Socks Moma
Pinner nr 3
Oppskrift: Dalegarn nr 130 "Tilbehør barn og voksen"
Størrelse: To par i størrelse 29 og ett par i 37




Tre par sokker
 
Garn: Fabel fra Garnstudio
Pinner nr. 2,5
Størrelse: 24-25



Og til slutt tre par babyvotter uten tommel.
 
Garn: Smart og Falk
Pinner nr 2,5 og 3
Oppskrift: MyQuilt Jul 2011
Størrelse: 0-9 mnd


11 kommentarer:

  1. Her var det mye flott du!
    Ha en strålandes dag, kom gjerne på link up party i morra :)

    SvarSlett
  2. Jeg er imponert over produktiviteten! Masse lekkert og de strikkepinne etuiene var jo både flotte og praktiske! Ha en herlig dag i solfylte Trøndelag :o)

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har strikket! De små babyvottene er så søte :)
    Jeg sitter og "sliter" med ei kofte som jeg trodde skulle bli ferdig til påske, men tror kanskje det blir påska 2016!
    Ønsker deg ei fortsatt fin uke :)

    SvarSlett
  4. Superfine ting og så er det dejligt at få brugt nogle af resterne om det så er garn eller stof.
    Kh Lisbeth

    SvarSlett
  5. Det er supert med litt småstrikk mellom de store slagene! Det var en fin farge kombinasjon på Marius luen, og babyvottene falt jeg heeeelt for! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  6. Her var det mye fint!

    SvarSlett
  7. Mye småfint her. Sitter akkurat nå med sokker strikket i Hot socks,utrolig slitesterkt garn.
    Fikk lyst til å strikke mere smått nå :-)

    SvarSlett
  8. Så mye du har strikket! Fine farger i Marius-lua :)

    SvarSlett
  9. Så mye fint du har strikket :)

    SvarSlett
  10. Skal si du er produktiv. Masse fint handarbeide.
    klemz

    SvarSlett
  11. De vottene altså! *smelt*
    Når det blir lønn nå snart, så får du en bestilling eller to i Epla-butikken din. :)

    SvarSlett