5. februar 2015

Jeg har strikket...

...en hettegenser.
Med tykt garn og tykke pinner gikk det unna i en fei :)

Det er og blir vanskelig å ta bilder av ting med røde og lilla farger synes jeg og i denne genseren er det begge deler, så bildekvaliteten er så som så...
 
Genseren er strikket slik at den er litt lengre bak enn foran og så har den knappelukning ved den ene raglanfellingen.
 
Katalog 1307
 
Oppskrift: Viking Design 1307
Garn: Odin fra Viking
Pinner: 5,5
Størrelse: 2-4 år

Må bare tipse om at det ligger massevis av gratis oppskrifter ute hos Viking Design nå. Det står priser under alle katalogene, men det er bare de aller nyeste du må betale for. Alle andre kan fritt lastes ned!

7 kommentarer:

  1. Den er bare så fin. Jeg må da kigge på opskrifterne fra Viking. Så dejligt med gratis opskrifter.

    SvarSlett
  2. Hvor er den flot og god detalje, at den er lidt længere bagpå.
    Ha´ en god dag.
    KH Lisbeth

    SvarSlett
  3. Å denne var kjempesøt. Tror nok mine små hadde likt den ja.
    Jeg har valgt deg som min fredagsfavoritt på bloggen min, ta en titt og spre litt glede du også.
    http://lunamondesign.blogspot.no/2015/02/fredagsfavoritt-og-linkparty.html
    God helg.

    SvarSlett
  4. Så fin genseren din ble! Nydelig mønster og utførelse!

    SvarSlett
  5. Veldig fin genser!

    SvarSlett
  6. Den var kjempe fin.

    SvarSlett