8. februar 2015

To nye strikkepinneetui

Jeg har sydd to nye strikkepinneetui :)
 
 
Denne gangen varierte jeg bredden på lommene litt og lagde en bredere lomme med plass til linjal, pinnemåler eller en saks.

Jeg sydde også på borrelås både oppe og nede på den høyre klaffen slik at etuiet skal holde seg tettere sammen når det er lukket.


Slik brettes det sammen.


Og så ble det et etui i sort, grått og hvitt også.

Kan lett få dilla på å sy slike mapper kjenner jeg :)
Artig å prøve ut forskjellige stoffkombinasjoner.
 
Begge disse etuiene ligger nå i Eplabutikken min.

13 kommentarer:

  1. Så flotte. Kjempe flotte stoff. Jeg har som mål å bli flinkere til å sy dette året, men det er lenge til jeg får til å sy så pent som deg.

    SvarSlett
  2. Nämä ovat kyllä niin kivanmallisia puikkojen säilyttimiä, kivat! Taidan tehdä samanlaisia tyttärelle:)

    SvarSlett
  3. Oooh. Fine!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  4. Fine, sirlige og funktionelle.
    God søndag
    KH Lisbeth

    SvarSlett
  5. Etuiene dine er veldig fine og gjennomtenkte!

    SvarSlett
  6. Rålekkre! Håper du viderefører fredagsfavoriten neste fredag :)

    SvarSlett
  7. Så utrolig flotte etuier! Og nydelige stoffer - likte spesielt godt den øverste :)
    Ei fin uke ønskes deg! klem

    SvarSlett
  8. Praktiske etuier i veldig fine stoff!

    SvarSlett
  9. Så smarte etuiene er, noe slik hadde jeg absolutt hatt bruk for . Har vurdert flere varianter for å samle strømpepinner og rundpinner. Har noe som kan ligne system i kortere perioder, men med to strikkere i huset blir det fort litt rot i pinnene...

    SvarSlett
  10. Kjempefine etuier! Du er flink!

    SvarSlett
  11. Very beautiful! Both of them.
    Kisses

    SvarSlett