13. februar 2013

Akkurat nå...



...ser det slik ut på kjøkkenbordet mitt.
Inspirasjonsbøker og blader, skjæreutstyr, blyant, saks, oppspretter, resteboks med ferdig oppdelte lapper...

Har ikke kommet så veldig langt ennå og aner ikke hva det skal bli...

Men noe er i alle fall ferdig og det er disse lommebøkene.

Dette stoffet fant jeg på Stoff og Stil og det måtte straks prøves ut!

Lommebøkene er som vanlig sydd etter et mønster fra Michelle Patterns...
...og blir som vanlig å få kjøpt i butikken min.

9 kommentarer:

  1. Så mange fine lommebøker du syr. Flotte farger, alle har sin egen stil. Likte løperen i innlegget under. Så flott laget. Passet godt til primulaen. :)Du får sikkert noe fint ut av de vårlige firkantene du har sydd også. :)

    SvarSlett
  2. Så søte de er, lommebøkene. Likte spesielt godt fargene på den siste jeg da. =)

    Bli gjerne med på min gi-bort om du vil.
    Klem Tone =D

    SvarSlett
  3. Veldig fine,
    og sånne er så praktiske :O)

    SvarSlett
  4. Szia Timothy!
    Szépek a pénztárcáid. Kérlek, mutasd be, hogyan készíted. Köszönöm

    SvarSlett
  5. Så koselige bilder av kjøkkenbordet! det er ikke alltid en vet hva en skal sy nei, men den kreative prosessen er så god.
    Som alltid - kjempefine lommebøker du lager:)

    SvarSlett
  6. Så kjekt å se at det jobbes! Lommebøkene er kjempesøte;)

    SvarSlett
  7. Så spennende ditt nye prosjekt ser ut. Skjønne farger.
    Klem

    SvarSlett
  8. Så mange flotte lommebøker. Nydelige farger :0)

    SvarSlett
  9. Muitos parabéns pelo seu blogue!

    Convido-a a visitar o meu cantinho:
    www.trapinhartes.blogspot.com

    SvarSlett